Angry Titsien keikka meni hyvin. Oltiin varmasti ainakin konsertin näyttävin bändi. Ja ylleisöökin oli paikalla ihan sikana, tuolit täynnä! ikärajaks oli määritelty 12-vee. Ihan hyvä.

Sitte viimeyönä keikan jälkeen oli tietty pippalot, yhen Titsin synttäreitä juhlittiin. Mun pikkusiskon luona. Oikeinpa mukavaa oli! Illasta jäi mieleen jammailut, uuet kantaaottavat sanotukset tuttuihin renkutuksiin (joita konsan ekaluokkalaiset oli väänneskelly SKM:n tunneilla) ja tietenki mun ihan ite keksimä "mä en osaa mitään" -tanssi, jota tanssin yhen ihkun poijan kans suunnilleen koko loppuajan. (Toi tanssi on perujaan siltä ajalta, ku väänsin jokunen viikko sitte musiikkianalyysin projektityötä sähköseen muotoon, ja meinas mennä konneitten kans hermot. Keksin ton tanssin ja sain sillä mun luokan pojat tekemään kaikki tekniikkahommat puolestain. Kätsyä, ja hyödyllistä olla luokan ainoo tyttö!)

Pippaloitten välissä käytiin Hyvä triolaisten kans moikkaamassa yhtä Virolaista herraa, joka oli meiän vastuuhenkilönä siellä Tallinnassa, sillon ku oltiin siellä vaihossa Georg Ots-konservatoriossa. Mentiin yhteen paariin jossa ne oli, mutta sitte se ja yks meiän koulun percussio-ope halus polttaa sikaria, ja sitä varten piti mennä viereiseen pubiin. Noh, siinä sitte sisälle mentäessä meiltä nuorekkailta triiolaisilta kyseltiin papereita ja tattadadaa, mullahan ei ollu mukana, ku en tienny, että illan mittaan oltas paariinki laskeutumassa. Ei päästetty sisälle. Vaikka mulla on jo silimäryppyjäki ja oon 22-vee. Ja mulla oli ransupipo ja kuoman talvilenkkarit, jota ei kyllä kukkaa teini pistäs päällesä. En minäkää teininä, ja sillo ei kyllä varmaan kukkaa muukaa olis. Toisaalta, täytyy myöntää, että tuli kyllä ihmeen nuorekas olo. Sitte lähin takas sinne mun siskon luo, jossa mandoliinit soi.

Mun pitäs varmaan nyt olla tuolla keittiössä pellaamassa kämppisten kans jotaki lauta-seikkailu-peliä, jonka juoni on täys kopio tsh:sta. No, oon tosi tylsä nyt ja pellaan ens kerralla sitte. Mut aattelin mennä huomenaamulla uimaan, niin turha tässä nyt kauheen myöhään on valvoo. Vaikka nytki on jo myöhä.

Mun yheltä rakaalta ystävältä poistettaan huomenna viisauen hampaat. Mua jännittää hirveesti sen puolesta, ku jotkut joutuu ihan sairaslomalle pitkäks aikaa sen jälkeen... Toivottavasti tässä tappauksessa ei käy niin pahasti!

Huomenna on sitte paluu taviskoulun penkille. Viimeviikon vaan loikoilin aleksanterimattojen päällä valinnaistenopintojenviikon merkeissä. Oli kiva viikko. Mut kiva taas palata arkeenki! On sillälailla sopivasti tunteja huomenna; sävellystä ja sovitusta, klaratunti, hyvä trion bänditunti ja venäjäntunti. Aamulla uimaan, jos jaksan nousta. Noh, nyt tuitui tuutimaailmaan.