Mulla oli tännään luova päivä. Tai ei kyllä ihan koko päivää, alku- ja loppu vaan. Siinä välissä olinki sitte väsyny vaan. Mutta aamulla olin Angry Titsien harkoissa (joka on sellanen hyvän mielen punkbändi) ja sitte oli "jatkuvan parantamisen ryhmän" kokkous, jossa ideat lenteli ja parannettiin maailmaa oikein urakalla.

Siinä välipävässä olin Kaustisella avustamassa rakkaan ystävän bassotutkinnossa, hyvin meni, mutta mä vaan vähä sekoilin välillä jouhikon kans ja sain toruja. Sitte piin yhen kanteletunnin ja harkkasin ja olin väsy. Ja söin lakuja ja suklaatimunia, joita sai halpahallista 15 eurolla (sellasia suht. pieniä).

Sitte iltasella vaan tuli hirvee soittoinnostus, oli älymukava soitto-olo, vessassaki piti ihan juosten kusten käyä, ettei ideat kattoo päästä ennenku pääsee kunnolla ilimoillekkaa. Soittelin vaan soittoläksyjä, ja niihin tuli vaikka mitä ideoita ja välikkeitä. Ja sitte vielä ihan illalla kotona  pääs yks laulu. Se kertoo Eli-noiasta. Saas nähä pääseekö jonku bändin ohjelmistoon.

Mä en muuten aio jättää tätä blogia tän näköseks. Muuttelen ulkoasua site, ku oon lukenu ohjeet niin monesti, että tajuan niistä jotaki. Nyt en vielä kauheesti tajua. Mutta ehkä jonnain päivänä vielä.

Nyt ruppeen nukkummaan. Huomenna taas pitkä päivä kaikkee, alesanteri-kurssia ekaks ysistä neljään ja sit erinäisiä harkkoja ja ihania oppilaita. Ja sitte sählinkiä, jesh!