Mä olin tännään venäjäntunnilla ihan pönttöaivo. Ylleensäkki kaikki ne eläkeläiset ossaa paremmin, ku mä mutta nyt olin niin taukkipää, että ne jo meinas kyllästyä muhun. Meillä oli semmonen sanapeli, joista tiesin ehkä kaks tosi hyvillä vinkeillä varustettuna. Ope katteli vaan tosi epäluulosesti, vaikka se on tosi mukava, eikä ylleensä hermostu mun törttöilyistä. Jos ei olis nolottanu niin kauheesti, ni oisin voinu tanssia taas kerran "Mä en osaa mitään" -tanssin... Se on kyllä tosi hyvä, vaikka ite sanonki!

Muuten oli mukava päivä. Bänditunnilla varsinki, soiteltiin mm. juopon merimiehenmarssia ja se vasta oliki. Marssien marssi. Ainoostaan se harmitti, että mun kantele oli liian hyvässä virreessä. Ja  klaraläksyks sain klezmeriä, oujjee!!

Nyt alotan kämppisten ja yhen kaverin kans sen pelin, josta eilen törkeesti liukenin. Täytyy mennä kuuntelemmaan sääntöjä.

Nyt jo Tanat täällä lentää. Kohta konekki sylistä, jos en...