1536118.jpg1536173.jpg1536180.jpg

...oli ehkä yks elämäni ressintäyteisimmistä päivistä. Olin aikas rättipuhki ja olin niiiiin huono koko päivän, että oksat pois. No, ehkä osasin olla ees aika hyvä ope. Hyvä, että sai opettaakki välissä, se tuntu ihanalta vaihtelulta. Rekilaulujamit meni tosi huonolla valmistelulla, mutta läpi kummiski. Harmittaa, ku ei ehtiny ees miettiä asioita etukätteen kunnolla.

Toisen mun tämänpäivän oppilaista mielestä mulla oli tosi kauniit vaatteet. Selitin sille, että aina vaikka pukkeutuis omasta mielestään tosi rumasti niin saattaa olla jonkun toisen mielestä tosi kaunis. Ja tietty myös toisinpäin, ku ihmiset on erilaisia ja kaikilla on erilainen maku. Ja ite vielä mietin tarkemmin tän koko rummuusviikon tarkotusta. Mun tärkeimpiä pointteja lienee sekä yhteiskunnan provosointi ja massa-ajattelun murskaaminen. Ja tietty vaan luova hulluus ja syntymähumala. Ja se, että on vaan niin kiva järkyttää kaikki. Semmoset hommat on mun lempparihommia.

Nyt jännittää jo huominen bänditutkinto, isoin tutkinto tänä kevväänä. Täytyy vielä vähä vääntää käsiohjelmaa, onneks se on jo aika hyvällä mallilla. Ja mennä aikasin nukkummaan.

Ainiin, tossa ylimmässä kuvassa näkkyy nyt se hame, jonka muinoin ostin viielläkymmenellä sentillä kirpparilta sillon, ku mun isosisko oli vierailulla meillä.