Lunta. Sanovat, että torstaina sullaa kokonaan pois. Mä en jaksa uskoo. Nää kuvat on ottanu Saksalainen vappaaehtoistyöntekijä, ihana Inga Maier, jonka luona sunnuntaina vierailin teekutsuilla.

2094919.jpg

Lumitaidetta.

2094920.jpg

Ingan pihasta. Tuota autoo saavat kaivella.

2094922.jpg

Mä opetin saksalaisille tyttärille lumipenkkojen hyötykäyttöö. Maanantaisella kävelyretkellä mun (ja kameran takana olevan Ingan) lisäks toinen vapaaehtostyöläinen Maraike.
 
2094921.jpg

Pauluse kirik, Viljandin toinen luterilainen kirkko.

Mä oon viimepäivät keskittyny lähinnä noihin lumienkeleihin ja neulomiseen. Päivisin oon käyny jonku aikaa soittelemassa ja laulelemassa myös. Yks koulutehtävä Kokkolaan on ajatusasteella. Camilla tullee ehkä pitkästä aikaa huomenna, se on ollu Suomessa jumissa, eikä silloo ollu kauheesti kouluakkaa. Mua pelottaa, että joulun alla takkuilee laivat myös..

Huomenna on vikat erilliset mun kohtauksen muumiharkat. Sen jälkeen, viikonloppuna aletaan mennä putkeen. Kuulin tännään, että ainaki kaks ekkaa näytöstä oli jo loppuunmyytyjä! Mainoksia on kuulemma jokapuolella, mä en oo vaan vielä nähny yhtään. Mutta kuulin, että siinä on mainittuna mun koko nimi; Ulla-Sisko Anneli Jauhiainen, ku ne ei ollu tienny, että mikä osa siitä pitäs laittaa ja mikä ei niin olivat pistäneet kokonaan, ja nyt mun nimi pelekästään täyttää yhen rivin. Huomenna varmaan nään sen, harkoissa. Mutta ilimotelkaahan, jos tahotte tulla kahtommaan, niin varraan lippuja sitte.