Kuvista kiitos Sirkka-kummille!

Mulla oli mukana koetuksessa melkein aidoksi haukuttu Erkki Ala-Könni, seittemän rakasta kanteletta, ite tekemäni tutkintomatot, ihania kavereita ja perhettäkin fyysisesti ja henkisesti, ihana lautakunta, maailman paras ope. Täyet pisteet, eli vitonen tuli, mitäs tässä riemuaan peittelemmään! Nyt uusiin koitoksiin ja kirjotushommiin välillä, seuraava tutkinto vasta Tammikuussa, ja se on puolta lyhempi sävellys & sovitus-pläjäys. Ei ennää mittään näin suurta, paitsi opinnäytetyö vaan.

Palkihin ihteeni kierrellen tännään Kokkelin joulunavaus-markkinoilla äitin rahakukkaro kintereilläni (se autto ostamattomuuessa, kun mulla ei ollu ommaa kukkarroo ees mukana, niin sitten kehtasin pyytää äitiltä vaan ihan pari asiaa ja sellasta mistä olis totisesti hyötyä (kuten ihanat ope-malliset sisäkengät, pari korttia ja himalajan-suolaa). Ja sitten vielä tulin Kiuruveelle, viien viikon tauon jälkeen! Tosin aion ruveta ees jonkinnäkösiin kirjotushommiin.

Tule jo, valmistuminen!

Paar sõna ka eestikeeles:

Need pildid on minu kantele-eksaamist mis oli reedel! See läks väga hästi ja ma sain kõige parima hinna (muidu ma ei oleks olnud sellega rahul, ma ei anna enda olla inimene selles suhtes..). Aga kõik oli lihtsalt nii tore, mul kõik korras, armsad sõbrad kuulamas kohal ja teised sõbrad kes kaugemal elavad meeles seal kaasas ka. Maailma kõige parim õpetaja seal mulle naeratamas ja saati komisjon oli väga tore (ma sain ise valida kes ma tahan enda komisjooni, et kes saavad kõige paremini aru minu muusikast)! Mul oli nii rahulik meel, et lihtsalt mõtlesin; nüüd mängin hullult hästi ja nii tegin siis. 

Nüüd tulin Kiuruvedele puhkama, viis nädalad tagasi käisin siin viimase korra. Ja tegelikult puhkamine on kaugel, sest järgmiseks elu muudub kirjutamiseks, ega mängimisele pole enam aega. 

Aga ma ikka kutsun; kooli lõpetamine, tule siia kiireesti!