Hei, Virossa on meneillään hassu kansanmusiikki-aiheinen äänestys. Radio kakkonen on pistäny sen pystyyn ja kyse on vuoden 2009 kansanmusiikkihommista, eri kategorioissa. Hauskinta on tietysti se, että sarjassamme uusi tulokas kilpailee myös Maa-meel, jossa vaihtovuoteni seurauksena itsekin soitan ja laulan. Meinasin laittaa tänne ohjeet äänestämistä varten, mutta huomasin, että aika onkin jo mennyt umpeen. No, 6.3 ratkee kisa siis.

Mulla on koulussa ennää 3 ja puol asiaa. Kokonaiset asiat on opinnäytetyö, puhallintutkinto ja varhaisiän musiikkikasvatus. Puolikas on rästitehtävä "opettajan ammattitaidon osoittaminen"-kurssille.

Olen nyt Salossa, serkkulassa ja tätilässä, jossa olis tarkotus tehhä mun oppariin jonkimmoista kuvitusta. Saa nähä mitä syntyy. Mun täytyy sen lisäks ainaki reenata, lukkee ja kirjottaa.

Sunnuntaki illasta tähän päivään asti olin Helsingissä renaamassa armaan Hyvä trion kanssa, sillä ihanat A ja E avustaa mua opinnäytetyössä kahessa laulussa. Vaikka kipalekset on suurinpiirtein kasassa ja olemassa, niin pikkuisen hirvittää näinkin vähällä reenauksella mennä näitä kappaleita sunnuntaina äänittelemään. Vaatii ehkä vähän rukouksen voimaa, että kaikki saatas purkkiin ja homma nauhalle. Maanantaina kiiruhdankin taas Kokkolaan, jossa mua oottaa täys työviikko. Lääh puuh sanoo väsynyt mieli.

Mä vaan suunnittelen ja suunnittele sitä mitä teen ens vuonna ja yritän sen voimalla selvitä tästä kevväästä!