Kuole stressi. Mullon taas tutkinto huomenna. Omia sovituksia tällä kertaa luvassa. Ken konsalle klo 12 yläsaliin kykenee kiipeilemään, nii teretulemast!

Mä oon nytki varmaan viimeset kaks viikkoo ollu toiseks viimenen konsaltalähtijä ja ensimmäisten joukossa tulija. Joka päivä. Ekoja tulijoita on jotkut hullut klasarit, jotka tullee reenaamaan jo ennen virallisen koulun alkamista ja se vika lähtijä on vahtimestari, jonka kuuluuki häätää kaikki muut pois.

Kaikki on vaan täynnä ressiä ja kiirettä, mä vaan hösellän liian pitkää päivää ja mietin kuinka kauan jaksan tätä. Ja, että jos jaksan tarpeeks kauan ja hyvin, nii mä Tokokuussa valmistun.

Elän niin vastoin mun kaikkia periaatteita, että tein päätöksen ens vuoteen liittyen. Ens vuonna en aio opiskella mitään missään, enkä mee töihinkään, vaan totteutan vaan unelmiani. Jos nyt kevväällä haen johonki kouluun, niin teen sen vaan opiskelija-statuksen ja halvempien junalippujen takia. Töihin meen vasta sitte, jos kaikki rahat loppuu. Sitä mä ehin myöhemminki tehhä.

Oon tehny listaa niistä mukavista asioista, joita ens vuonna taas aion tehä. Enkä jaksa sitä nyt julkaista, mutta julkaisen joskus vielä. Siihen kuuluu tosi mukavia asioita!

Ens vuonna sitten saan taas alkaa elää. Ja kirjottamaan tännekin useammin.

Ja jos mä joskus perustan koulun, niin valmistuminen on siellä kiellettyä!