Lyhyesti yritän nyt vaan.

Väärästä päästä lähtien. Meillä oli äsken vieraita, tai on vieläki, mun isosisko siis ja toisen kämppiksen kihlattu. Mutta illemmalla oli enemmänki. Kiva homma.

Sitä ennen otettiin  ekstemporeesti Hyvä trion  levyyn ja tuleville nettisivuille kuvia.  Tuli hassuja. Ihan silimät vuos, ku niin paljo piti irvistellä.

Sitä ennen kävin kuuntelemassa, ku lapsikuoro Sävelsäkki esitti mulle mun niille tekemät laulut. Yks tyttö tuli sitte harkkojen lopuks sanomaan mulle, että "Kiitos, ku sä oot tehny meille nämä laulut!" Arvatkaa vaan olinko otettu!! Mä vaan sitte vastasin, että "kiitos sulle, ku oot niitä laulamassa." Mutta ehkä päivän kivoimpia kohtia.

Sitä ennen oli yhet laulureenit, joissa oli hauskaa. Ja sitä ennen palaveerattiin Ht:n kans levynkansista ja sitä ennen oli mun kanteletunti ja sitä ennen oli klaratunti. Sitä ennen heräsin ja vietin laiskan aamun. Siinäpä se. Kuvia ja kivoja ja kivoja kuvia.