Pitäs tehhä papusoppaa isosiskon kans. Pikkusisko tullee sitä kans syömään. On sisarukset kaik koossa Kokkelissa, mun entisessä koissa Pormestarinkaulla.

Sytkärin kiertue näyttää puoltaväliä. Takana on Kisis ja Kaustinen. Molemmat keikat on menny hyvin. Kaustisella oli vähä vireongelmaa, Kisiksen upo-uuen kulttuuritalon Kiuru-salissa kaiku oli uskomaton. Kuuluvuus oli siellä niin hyvä, ettei meitä tarvinnu mikittää, mut se kaiku kyllä myös puuroutti aika tehokkaasti ja siks meiän oli välillä vaikee älytä toistemme tempoja.

Tännään soitellaan siis Kokkelissa, ylleisönä enimmäkseen koulukavereita, oppilaita, opettajia. Ootan paljo ilosia jälleennäkemisiä! Huomenna rymmäytettään vielä sitte siellä Cafe Engelissä Helstinkissä. Tulkaa ajoissa sinne, se ei kai oo ihan kauheen iso se paikka.

Torstaiaamulla seikkailen takas Viljandiin. Mun pitäs olla siellä kahelta laulutunnilla, eikä mulla ees oo sen open numeroo, jos en ehi. Eka laulutunti tälle vuotta.

Nuhhaa pukkaa päälle. Ostin eilen pitkän eppäilyajan jälkeen nenäkannunki ja kerran sitä jo kokkeilin. Kyllähän sieltä paljo räkkää suli pois, mut ei kaikki. Sannoisin vieläki höyryhengityksen olevan himpun verran tehokkaampaa. Mut kokkeilen vielä ennen keikkaa uuestaan. Ärsyttää laulaa räkäsellä, sortuvan kuulosella äänellä. Muuten mä en oo kyl onneks kippee, isosiskon poikakaveri makkaa infulenssassa ja kävi tännään päivystyksessäki, ku kuume on niin korkee. Mun elämään kuuluu kuiteski tehotauit, eli oon kippeenä keskimäärin päivän, jos sitäkää. Kuume on muutenki ollu hyvin harvinaista viimeset kolome vuotta. Saa nähä nouseeko.

Mut nyt sitä sopupappaa.