Muusikatriaad oli ja meni. Taso oli varsinki kansanmusasovituksissa tosi kova ja mun mielestä ihan oikeet voitti. Semmoset joitten sovituksia piti kahtoo silimät suurina ja vaan ihmetellä hyviä ja toimivia ideoita. Kaks kaveria sai siis kaksoisvoiton, ku tuomarit ei osannu valita niistä parempaa. Ja niitten hymyt yls palkintojenjaossa melkein silmiin asti, Just niinku mun pienenä piirtämien prinsessojenki.

Mun sovitus meni kisoissa kans tosi hyvin ja sooloki jotenkuten. Teknisesti hyvin, mut vähä vähin tuntein. Sain osakseni paljo kehuja, ja se riitti mulle. Yks tuomareista oli tuttu ja tuli ihan hallaamaan. Ja mulle jäi itelle mieleen vielä parannettavaa. Se on kaikkein parasta.

Hyvä olo ei kuiteskaa jatkunu kisojen jälkee liian pitkää. Mun käsi on nyt nimittäin rikki. Oikee. Kirjotan vasemmalla. Se meni taas olan kohalta sijjoiltaan,  Ku oli muusikatriaadin afterpartyt ja hassu bändi soitti diskomussaa. Siinä oli neljä ukkelia  joista kaikkein suurin ja lihavin oli tosi korkeeääninen laulaja. Ja mä tanssin, niinku Ulla-Diskon kuuluuki.

Nyt en voi yhtään soittaa. Peruin tämänpäiväsen kanneltunnin ja soitan sen sijjaan maanantaina lääkärille.


1240076415_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1240076789_img-d41d8cd98f00b204e9800998e