1244021002_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Leidsin noorema öe arvuutist palju naljakaid pilde. See ülemine on eelmise aasta koledate riidete nädalalt, mis toimus vist Maikuu alguses ja meil oli hullult palju eksaamid...

1244021054_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Siin ma mängin Hyvä trio ansambeleksaamis üht väga kurb lugu. Ja saime pärast kõige parima hinne mis on võimalik!

1244021112_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Siis leidsin sellise pildi, kus magab mina ja Hyvä trio Elina. Oleme vist lennukis reisimas Islandi. Käisime seal eelmise aasta suvel ühel pärimusfestivaalil ja Islandimuusika kursusel. Noorem öde oli ka kaasas. Õpisime palju lahedad lood ja eile just proovisin mälatada üht nendest, et saaksin seda õpetada järgmise nädala laagril minu hiiukannel õpilastele... Aga ma mälatan ainult, et selle loos helistik on früügia ja se rääkib korpist. No loodan, et tuleb veel midagi rohkem meelde.

1244022329_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1244022507_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Island on väga lahe maa! Seal on hästi tugev laulmisetraditsioon, sest seal ei ole palju ültse rahvapillid, sest seal saarel ei ole palju ültse puid kust mingi pillid saaks ehitada. Teine asi mis üpisime oli se, et kui Soomes viieaastene laps teab mis teha kui karu tuleb vastu, nii viieaastane islandlane teab mis sa teed kui maa hakkab värisema. (Peab minna maja sisse, aga ukse lähedale, kaugele akkenadest!) Aga mis siis viieaastane eestlane teab?

1244021209_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Siin on Hyvä triost Amanda ja Elina, kes ootava mind nii palju tagasi Soome õpima, et saaksime rohkem mängida ja harjutada. Aga nüüd juba suvel mängime Kaustisel ja Viljandi folkis ka ja siis peame kindlasti enne seda harjutama! Tüdrukud on siin pildis minu vanas (ja uues) kodus Kokkolas. Kommuunis, kus on alati külalised. Hetkel seal elavad minu noorem öde, ja üks tüdruk ja üks pois temaga. Aga varsti noorem öde ja see teine tüdruk kolivad ära ja sisse kolib teine pois ja arvatavasti sügisel ka mina. (Sest ma ei jaksa midagi uut korteerid otsida ja seal ma juba tean kuidas kõik toimub). Siis elan vist järgmise aasta kahe poisi, Eetu ja Paavoga.

1244020959_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

See pild on Kiuruvedelt, minu kodumetsast mis hakkab 100 meetrid meie maja tagapoolelt. Olen Kiuruvedel veel praegu aga juba täna lähme Eeva ja ühe sõbraga sõidma Tamperele, kus on suured suured kantelevõistulsed. Mängin seal kahe ansambliga mille nimed on Sytyke ja Miinan tyttäret. Molemad "professionaalne" kategoorias. Aga ma ei ole närvis, on nii tore siia minna ja kohtuda kõik sõbrad! Pärast seda on Tampereel suur suur missioonipidu. Lubasin teha seal natuge vabatahtliku tööd ka ja jagada broshüürid. Lugesime vanema öega, et see on meile mölematele kaheksateist kord missioonipeol! Ma olin esimesel korral neliaasta vana ja üks kord jäi kahjuks vahele, kui olin tööl mingi aasta tagasi..

Missioonipeolt lähme Eevaga natuge varem ära ja käime mängimas ühel festivaalil, kus mina kiirustan edasi Ida-Soome kantelelaagrile. Seal sii kaheksa päeva õpetan, siis tulen Helsingi, kus on proov ja siis jälle Eestisse! Ema ootas, et ma tulen veel tagasi kodu pärast seda laagrid enne Eesti käimist, aga ma ei joua ja ka se tuleks väga kalliks, sest sealt laagrilt need maksavad minu reisipiletid nüüd tagasi Viljandisse, aga kui ma lähen kodu, need maksavad ainult piletid Kiuruvedele.. Nojah, voib olla, et olen terve Augustikuu Kiuruvedel tööl, siis saab ema minuga kakleda terve aasta eest. Ja mina saan kindlasti piisavalt palju olla kodus (loodan, et ma ei täiesti hulluks saa siis!).